Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 19 januari 2009

SJUKSKRIVEN

Jaha, då var man tillbaka ifrån akuten... så fort har d aldrig gått tidigare.. :-o *puh*

En liten förklaring till varför jag hamnade på akuten... Idag på jobbet så tog jag emot en boende som höll på att ramla ur en förflyttningslift, hon gled ur liksom.. av ren reflex så kastade jag mig och tog emot henne.. Fel, ja kanske.. men har man samvete att låta en patient ramla hejdlöst på golvet?? - Självklart inte...

Så nu är jag sjukskriven.. med starka smärtstillande tabletterna.. och ordinerad VILA.. - jag vila?? Vad är det..?? Jag kommer klättra på väggarna!!!
Blir d inte något bättre innan helgen ska jag in på akut röntgen.. Hoppas på att d bara är en sträckning.. :-o Ont som fan gör d iaf...

Inte tusan kan man ha lite medgång inte... nu har vi hållt oss friska länge och Mandis med.. alltid är d nåt som sätter käppar i hjulet..

bloglovin

14 kommentarer:

Anonym sa...

men jobbade inte du på något bemanningsföretag ? har för mej du sa de en gång då ja frågade...

Anonym sa...

Men hua, hoppas du blir bra snart o att det inte är nåt allvarligt..
Ta hand om dig...

Roses & Angels sa...

HEJ! MEN gudars! Det var inte roligt att läsa det här. Usch KRYA PÅ DIG NU och VIIIIILA!!!!!!!!! Kram Christa

Anonym sa...

MEN klant!

Anonym sa...

Ta det lugnt och vila!! Annars tar det längre tid innan Du blir återställd *kya på kram*

Anonym sa...

Kära Madde, du har ju sån otur! Hoppas verkligen att det bara är en sträckning så det inte är ngt du får problem med senare. Stora kramen från oss.

Anonym sa...

aj, din stackare! Vad många jobb du har, "bloggen", CC... =) Vad jobbar du mer som? Nyfiken! =) KRYA PÅ DIG!! Kram

Lustjägarna sa...

Hoppas att det går bra. Krya på dig!
Mvh
Lis

Anonym sa...

Aj som fan!
Hoppas det läker ihop snabbt.

Anonym sa...

Oj då!

Hoppas att du snart bli bättre!

kram

Hundmodebloggen Posh Poodle sa...

Stackars dig! Hoppas verkligen att det inte är så allvarligt och att du snart är på benen igen :) Skickar en stor kram!

Anonym sa...

Krya på dig nu!

Klart jag kan skicka ett sms när vi åker in, eller när det är klart. Vi får se vad vi hinner haha =) Än så länge är det lugnt.

Stor kram på dig!

Anonym sa...

Men usch! Hoppas det går över fort! Lite medflyt är väl inte för mycket att be om! det tycker jag banne mig inte! ;o)

Anonym sa...

Stackare.
Hoppas det snart blir bättre!

Krya på dig!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos