Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 26 januari 2009

SOVA SOM EN PRINSESSA

Kolla in den här prinsess sängen..!!!
Läste Guccimama´s blogg där hon skrev om
denna superfina säng..!!!
Jag tror jag måste börja spara pengar till denna
underbara rosa skönhet ;-) Är den inte sagolik?
--------------
Ni hittar den HÄR och den kostar "bara" 7490:-

bloglovin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oooooooo *vill ha* den sängen till Elin!!

Anonym sa...

Åh men vilken rån!! Jösses! Dom pengarna har iaf INTE jag! Men sängen var fin annars.

Anonym sa...

Vilken underbar prinsessäng!

Skönt att det gick bra idag! Hoppas att svaren från röntgen är lika bra :)

Anonym sa...

Åh, vilken fin säng!! Sådan skulle E ha när hon får sitt nya rum sen!
Synd att den kostade en förmögenhet bara...


Sv:Ja då, allt är bra...förutom att jag inte kan sova på nätterna, vilket gör att dagarna blir lite små jobbiga när A varken kan stå still eller vara tyst längre än 3 sek och E inte vill göra någonting utan bara gnäller..

Men, annars är det som sagt bra; )

Anonym sa...

Usch! Jag tycker sängen var gräslig! Skulle aldrig köpa en sån. Toooooooo much! (och då menar jag inte priset)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos