Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 31 januari 2009

PINSAMT

Jaha, ändrade planer...

Mandis sover.. Älskling inte hemma än.. - tog mig ett glas vin precis...
Blir inget party hos Ida :-( Vi får skjuta upp d än en gång.. Hmm...

Måste berätta en rolig sak som hände idag...

Min Pappa ringde ifrån vår stuga, han är där med sin Maggan och min brorsa samt ungar och sällskap.. Iaf.. inatt då dom hade lagt sig för att sova hade Pappa känt nåt knöligt under madrassen och funderat vad Fan d var.. Ringde mig idag och frågade om vi glömt nåt i stugan då vi var där senast.. Hmm.. nää.. inte vad jag kan komma på..?? Ööhhh.. jag hittade nåt blått och räffligt under madrassen som jag gav till Maggan inatt... Hahahahaha... - Vilken tur att d var min skadade Pappa som hittade vår dildo och ingen annan.. Ja, ja.. hoppsan.. vad säger man... vi råkade glömma den där.. Han frågade oxå om d var okej att dom lånade den.. Hahaha, sjuka Pappa... behåll den du ;-)


bloglovin

15 kommentarer:

Anonym sa...

Tack så jätte mycket! Tittade lite på din blogg nu, och jäklar va fin. Blev väldigt imponerad :) och nu kunde jag inte riktigt sluta läsa i den heller.. Jag är redan beroende hihi =)

Lustjägarna sa...

Skrattar gott =)

Anonym sa...

=) Kul pappa Du har.

Anonym sa...

Sv: Tack detsamma :)

Anonym sa...

Haha, härlig pappa du verkar ha! :)

Anonym sa...

haha!!! *skrattar*

ebba är 1½ nu blir 2 år Maj.

Anonym sa...

ah vad kul! Stora tjejen nu då.

Vi har sökt dagis från 1 mars men tveksam om vi får något. Nu har vi nya jobb bägge och hade behövt det redan nu egentligen.. men men.
Får hoppas, tyvärr bli hon ju på dåligt humör så låter man dom små äta. i alla fall jag. typ "ta en macka bara du äter".

Anonym sa...

haha så jävla klockrent:)

Anonym sa...

Sv: tack så mycket!:)
Började man läsa var man fast en bra stund sen.. Väldigt fin blogg:)

Anonym sa...

*fnittrar* fick t.om. min karl intresserad din blogg... bara för att jag berättade om detta inlägg *asg*

ja du en lördag som denna.. mannen är ute i sitt älskade pannrum... och jag sitter inne vid dumburken som vanligt ;)Roligare än så blir nog inte kvällen :)Själv då?

Anonym sa...

Tack för gratulationerna! ..eller ja, tack ska ju inte jag säga iofs, men hon tackar säkert hon oxå :-)

Snygg design på bloggen du har förresten! :)

Marie sa...

Hahaha! Du ska då lyckas med allt du. Men det skulle ha varit roligt att se Svens min när han hittade den. ;-)
Kram

Anonym sa...

Men åh vad pinsamt! :o)

Anonym sa...

hahaha....

Anonym sa...

*asg* Härligt!!! Shit en annan hade nog sjunkit igenom jorden ;-)

Massa kramar!!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos