Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 25 januari 2009

MUPPSAN TIPSAR:

säljer den här fina inredningsboken:



Inred för unga innehåller en mängd idéer, inspiration, tips och goda råd om hur du kan inreda för ditt barn – vare sig du har baby, dagisbarn, skolbarn eller tonåringar i huset. Att tänka praktiskt och samtidigt kreativt kan vara svårt. Några har små och trånga rum eller fler barn än rum, och andra har mer utrymme än vad som krävs. Vad kan man göra? Och hur kan t ex entrén inredas så att allt och alla får plats.

En himla bra bok..!! Eller vad säger ni?

Den kostar endast 219:- hos Barndesign.se

bloglovin

2 kommentarer:

Roses & Angels sa...

Hej! Ja du idag så har jag fixat i data rummet. Satt upp spegeln som jag fyndade på loppis. Får väl se om jag är nöjd så här. Brukar gå och ändra flera ggr om innan allt får sin egen plats. Vad gör du idag? Kram Christa

Anonym sa...

Hej!! villken fin blogg DU har!!!! och fin familj!!!!
fia

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos