Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 30 januari 2009

DAGENS OUTFIT


DAGENS OUTFIT:
---------
GANT Tröja ifrån KlKids
DIF kjol
Meandi strumpbyxor
Lindex leggings
---------
Första gången Mandis testar GANT kläder
och jag måste bara säga att vilken
underbar kvalitet, tröjan är sååå
himla mjuk och härlig!!
Kommer definitivt bli fler kläder ifrån GANT
----------
Mandis tröja finns att köpa hos KlKids..!!!
Som just nu har 10% rabatt på ALLT i sortimentet
även plagg som det redan är REA på ;-)
Ange bara "extra" i kassan!!!
---------
Ordervärdet måste överstiga 300:- för att rabatten ska gälla.
Passa på nu, erbjudanet gäller t o m 8 februari.
Och dom skickar alltid allt fraktfritt :-D

bloglovin

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag har en rolig utmaning till dig på min blogg!

Jeanette sa...

vad snygg tjej idag :-) Moster saknar älskade go trollet...
Jag vet o kommer oxå ihåg att pappa var med på bilstolen...men men du vet...
kram

Anonym sa...

Snygga kläder!

Anonym sa...

Åh, så söt!! =) Vilken liten snygging! =D KRAM

Anonym sa...

Va fint det var på henne=)

Anonym sa...

Vilken söt liten tjej.
Kram
atttis

Anonym sa...

Jätte fina kläder du köpt :)

Jag har startat igång min andra tävling om du vill vara med :)

Anonym sa...

Fina kläder på söt tjej.

Vad gör Du då?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos