Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 25 januari 2009

SPEEDO

Nu ska jag göra en kraftansträngning att få Mandis i säng.. Mobba har varit här och busat en massa ikväll, så hon är super speedad än - Tack Brorsan!! Hehe.. ;-) Nästa gång får hon tusan följa med dig hem!!

Imorrn ska jag till min läkare igen, hoppas på att han fixar en tid hos en kiropraktor eller nåt.. Less på den här värken nu.. Man klättrar ju på väggarna efter en vecka hemma..

Ska i säng tidigt ikväll, slå på en film och bara softa i sängen!! Grymt nice ;-)

Sov så gott alla där ute..!!! Over and out, /Muppsan

bloglovin

10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet:) Jag längtar sjukt mycket nu. Ska bli så skönt att komma hemifrån ett tag. Hörs snart! Puss Å Kram

Anonym sa...

Hej! Du har en award att hämta i min blogg ;) Kram

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Hoppas du får bukt på det onda!! Inget vidare att "gå omkring" på det viset!

O du, nu är det tävlingsdax hos tant igen =)

Kram

Anonym sa...

Tack så mycket! =)
Vilken underbar blogg du har! Ledsen att jag missat den tidigare.. Blir en prenumenation! =)
Kram

Anonym sa...

Tack för det:) Hur står det till hos Muppsan denna söndag?

Anonym sa...

vad fin blogg du har! Visst är den fin, men dyr. VIlken vagn har du... eller kanske vilka? kramar

Anonym sa...

skönt att bara lata sig :-)

jodå vi har haft det bra. Var nog ingen magsjuka i alla fall, tur!

MissyElliot sa...

Hoppas att läkaren fixar det bra för dig så du slipper ha ont...
kramiz

Anonym sa...

Tack så mkt =) som tur va va de inte maginfluensa..men nu e de förskylning istället =/ jättefin blogg =)

Anonym sa...

Inte mitt fel att man är världens bästa "Mobba"...:D

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos