Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 28 januari 2009

SINGELPAPPAN

Fick precis ett mail från Singelpappan - en av Sveriges mest växande bloggar just nu!!
Lämnade ett avtryck efter mig då jag läste hans inlägg då han testade en ansiktsmask, - helskön kille måste jag säga ;-) Har ni inte spanat in hans blogg gör det.!!!

-----------
Tack..det betyder mycket när årets bästa bloggerska
säger att ens blogg är kul!!Kram/B "singelpappa"

bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Singelpappan är ett föredöme, vad kul att du gjorde ett intryck:-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos