Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 29 mars 2011

VILA I FRID LINDA

Jag finner inga ord över hur orättvis världen är :-(

Tårarna faller hejdlöst och jag önskar så innerligt att Linda fick somna in utan några som helst smärtor och att hon hade hela hennes fina familj hos sig. Hur tusan går man vidare då ens partner och mamma så tidigt behövt lämna jordelivet? Jag kan inte ens sätta mig in hur ont det gör. All min styrka går idag till Lindas man och barn!


Se till att lämna ett bidrag till Linda´s insamling hos Cancerfonden! Det ska (läs har) jag göra - 50:- kan vi alla skänka till cancerforskningen.
För ett år sen gästbloggade Linda här hos mig, läs gärna hennes inlägg. Det är en stor ära att hon ville dela med sig till mina läsare av hennes liv med den förbannade cancern.

bloglovin

2 kommentarer:

Martina sa...

Väntat men totalt oförklarligt...
Senaste dagarna har jag knappt klarat att läsa hennes blogg.

Man vet vad som kommer och i ren självbevarelsedrift vill man inte utsätta sig för sorgen...

Sasha sa...

Det är hemskt och orättvist. Var med om en liknande sak vid årsskiftet, jag dog själv inombords!

sv; Ja det kan jag förstå är härligt :) Skönt hursom att komma hem på en gång istället för att vänta på taxi eller tbana/bussar om man åker komunalt :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos