Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 8 mars 2011

DÅ VAR DET BESTÄMT

Färdig funderat - nu har jag nog bestämt mig efter kollat runt
en längre tid - det blir en Emotion Xtreet vagn till Alvin i vår.
Tror det blir en svart för det är lättast att piffa upp med en snygg
åkpåse eller andra tuffa accessoarer :-D
~~~~
Att köpa vagnen hos Babylooba är det bästa då eftersom man
får delbetala upp till 12mån räntefritt!
Vagnen finns även i röd, grön, blå, lila och sand.
Gissa vad den väger?? 5,5kg :-D Helt fantastiskt ju!!
~~~~
Höll på att glömma - i Barnshopping.se´s nyhetsbrev kan du
köpa vagnen med en kanonbra rabatt dessutom, se

bloglovin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh dom är jättefina! Har med fudnerat på en sån sen vad det lider!

Anonym sa...

Åh dom är jättefina! Har med fudnerat på en sån sen vad det lider!

Anonym sa...

Oj sorry att det blev dubbla inlägg :-o Tänkte bara säga att jag hoppas du kan ta lite foton på vagnen "live" sen, så man ser hur Alvin sitter/ligger, hur sufletten skyddar etc :-)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos