Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 12 mars 2011

MUPPSAN VILL HA:

Idag bjuder vi ett helt kompani på Älsklings
goda lasagne - med hans egengjorda lasagneplattor!
Men utan pastamaskin så tog det sin lilla tid... :-o
Ska bli himla spännande att se hur lasagnen smakar
då allt är gjort själv! Så nu då jag fyller år så önskar jag
mig en pastamaskin oxå!
~~~~
Brukar ni göra egen pasta??

bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Äger en pastamaskin som har fått stå i skåpet!! Köp inte bara j*vligt krångligt att använda. Den kostade rumpa för jag tänkte att ju dyrare desto bättre men ah nää.. en pryl som bara står i skåpet!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos