Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 mars 2011

HELA FAMILJEN SOVER..

.. och jag springer runt och fixar allt för morgondagens barnkalas. Har bakat sockerkaksbottnar till tårtan, dukat med Askungen tema, blåst ballonger.. Fixat fiskedamm, städat och diskat.. Nu kan jag inte sova - helt omöjligt! För mycket uppe i varv. Behöver alla krafter jag kan få inför ett stort barnkalas kan jag tro :-P Nejdå, Amandas dagmamma är oxå med och hjälper till. Hon är bara bra bäst <3
Published with Blogger-droid v1.5.8

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos