Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 7 mars 2011

RITA PÅ BORDET?

Nu är det helt möjligt och okej att rita på bordet!
På Bolagret finns BIRK barnbord, där bordet är
målat med griffelfärg och gör det därmed möjlligt att
rita med kritor på :-) Kostar 749:-
~~~~
Något ni skulle köpa? Jag tycker det är ett roligt bord,
men känns som om man lär barn att det är okej
att måla på bord.?Jjag menar skulle Alvin få sitta med
kritor på det bordet skulle han ganska snabbt försöka
måla på fler ställen efter oxå :-o

bloglovin

2 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

jag vet många som köpt sån egen färg och målat på vanliga bord -dock har deras barn vart i 5-6 års åldern, för precis som du skriver är risken OM man gör det för tidigt att de inte förstår skillnaderna!

det jag tycker är tråkigt med griffel är att det blir så grått och tråkigt fort.. den där svarta matta snygga färgen försvinner ju lixom lite.. ja jag är både för och emot ;)

Emeli- Mamma till Nathalie sa...

Jag skulle INTE köpa ett sånt bord till min dotter. Det skulle kännas fel att hon får rita på ett bord men inte på de andra.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos