Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 26 mars 2011

AMANDA BÖRJAR PÅ SIMKURS

Idag är det start för Amanda´s simkurs på Trampoolin! Älskling som är med henne första gången :-) Hade velat vara med jag oxå - men jag tar nästa gång :-) Undra vad hon gillar simskola då? Baletten var ju ingen hit - det fick vi sluta på :-(
~~~~
Nu ska jag iväg på shopping med Mammsen! Ha en fin helg bloggisar!!

bloglovin

3 kommentarer:

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Simskola gillar hon säkert!

Victoria sa...

Som en mycket trogen läsare till dig har jag en liten fråga. Anledningen är att eftersom jag också har en blogg där jag får en del saker, rabatter ect undrar ja: skattar du för de saker du får genom bloggen? Hur är det, ska man det eller? Är din blogg registrerad som verksamhet eller är det bara hobby? Skulle vara så så så så tacksam om du ville svara på detta här bland kommentarerna! Tusen tack för en underbar blogg som jag läst i många många år nu! Underbart att ha fått följa dig genom graviditet och allt. Så Goa Albin o amanda är.. KRAM och HOPPAS på svar....

MADELEINE sa...

Hej Wictoria, vad kul att höra att du varit en trogen läsare så länge!! :-)
Min blogg är registrerad som ett företag. Alla som annonserar hos mig betalar för sina platser och jag tar upp de flesta gåvorna i deklarationen. Det beror på kostnaden på gåvan. Se till att ha koll på hur mycket du får och totala värdet hela tiden. Lycka till!!
KRAMAR

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos