Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 27 mars 2011

SPÄNNANDE MÖTE IDAG

Idag på em ska jag bege mig in till stan och träffa

tjejerna bakom Barnshoppingbloggen ;-)

Ska bli himla roligt att träffa dem IRL! Båda två

gravida - farligt värre!! Tänk om man skulle få ett

till sug efter en till.. haha.. Nej nej, inte nu!

Nu är det karriären som gäller :-D

bloglovin

1 kommentarer:

Nina sa...

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en rabattkod på 15% till en jättefin smyckebutik på nätet.
Det är superlätt att delta och du behöve INTE skriva ett inlägg om tävlingen på bloggen ;)
Det enda du behöver skriva är att du är med i tävlingen.

Läs mer här hur du gör & inte får glömma: http://earthangel.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-rabattkod-pa-15-1.html

Hoppas du vill vara med i min lilla tävling ^^

Om du inte gillar reklam eller annat ursäktar jag mig, Ha en bra dag!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos