Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 18 mars 2011

TINDRA I SUNDSVALLS TIDNING

Nu kan du läsa om Tindra´s kamp i Sundsvalls tidning.
~~~~
Snart fyller Tindra och hennes tvillingsyster fyra år,
det var då deras mamma Jenny hade lovat att dom
skulle vara hemma och friska igen - men det är ett
löfte hon får bryta :-( Födelsedagen får firas i
Göteborg på drottning Silvias barnsjukhus.
~~~~
Jenny uppmanar alla att anmäla sig till
donationsregistret - tänk om du kan rädda en
annans liv!!

bloglovin

1 kommentarer:

Sanna sa...

Jag har länge funderat på att anmäla mig till donationsregistret för att donera delar när jag dör, men vågar inte riktigt fylla i själv i risk att jag skulle göra fel så får ta en tur till apoteket eller någon läkare och se om det kan hjälpa mig.

Ger stora styrkekramar till Jenny med familj.

Kram Sanna

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos