Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 9 mars 2011

MORMOR VID 23ÅR

Allvarligt? Hur är det möjligt? Läste artikeln på Aftonbladet
om Rifca som vid 12år blev mamma och nu har hennes
11:a åriga dotter också blivit mamma. Jag kan inte i min
vildaste förstå hur det är möjligt? Oavsett religion eller
kultur! Hur kan man ens vid den åldern önska att gifta
sig och vilja skaffa familj? Dom har ju inte ens hunnit
vara barn. Hur klarar ett barn ta hand om ett barn?
~~~~
Tänk er bara deras uppfostran - sex måste vara något
dom lär sig vad det innebär vid väldigt tidig ålder.
Tänk er att Amanda ska bli mamma om 7år!! :-o
Nej fy, stackars barn :-( Tänk att det ska vara så
orättvist i världen att barn inte ens har möjlighet att
få vara barn! Läs artikeln i Aftonbladet här.

bloglovin

4 kommentarer:

Miiias sa...

Helt sanslöst att behöva ta ett sånt ansvar när man bara är ett barn! Hur klarar ens en sån liten kropp av en hel graviditet och förlossning?
Då skulle alltså mina 12 åriga killar redan varit pappor, dom som knappt kommer ihåg att byta underkläder och borsta tänderna om man inte påminner. Nej tack!
Kram

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag bara skrattade när jag läste Mamma Z komentar! Jag har en pojke på 11 år, jag kunde lika väl ha skrivit den komentaren själv! Det är verkligen förfärligt!!!

Anonym sa...

Lite mer av samma artikel.
Jag tycker pappans kärleksfulla reaktion är extra lovvärd.

Länk

Moa sa...

Mormor när hon var lika gammal som mig... Helt galet, jag som inte ens har en tanke på barn än på några år.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos