Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 30 mars 2011

BONUSGRABBEN BLOGGAR

Har lovat min bonusgrabb Andreas och hans tjej Steffie en länk från min blogg, så det är väl klart att jag gör ;-)

En riktig tonårsblogg, haha.. där Leeloo ofta är med på ett hörn. Har sagt till dom att om dom framställer det som att hunden är deras så får dom faktiskt rasta henne oftare, hehe ;-)

Så kika gärna in på deras blogg "Thepinballs.blogg.se" och se vad dessa turturduvor har för sig om dagarna!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos