Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 mars 2011

AMANDA ÖNSKAR SIG:

En egen rosa cykel såklart - perfekt inför sommaren!
Kan man lära sig att cykla utan stödhjul då man är 4år?
Kommer inte ihåg då man gjorde det ;-)
Öva öva öva, ska vi göra iaf, hihi.. Amanda som är så envis!
Det var Amanda´s faster som påminde om en cykel till
hennes 4års dag - det hade jag helt förträngt!!
Ååh, om möjligt så längtar jag ännu mer till sommaren
nu!! Bort med all snö och slask - ge mig sol och värme :-)

bloglovin

4 kommentarer:

Linda - En Vimsig Mamma sa...

ja vad skulle inte sitta bättre än en sådan fin cykel! önskar er en trevlig dag! kram

Anonym sa...

Snygg cykel!
Vår dotter cyklade utan stödhjul innan hon fyllt fyra!

// Emma

mathilda sa...

min son lärde sig cykla i förra våren, då var han 3,5... inga atödhjul utan vi körde en vecka med springcykel, en sån utan trampor, sen satt det även med trampor... och i slutat av sommaren, fortfarande inte 4, trixade han för fullt...
http://tildan.webblogg.se/2010/november/heldag-pa-stormhatten.html#comment

Nina sa...

Det är ju så olika, Stella lärde sig precis efter hon fyllt 4. Men det gick lite vilt till så vi gömde undan den lilla cykeln som var utan stödhjul haha
Sen lärde hon sig, igen, precis innan hon skulle fylla 5.
Oliver var 4,5.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos