Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 13 mars 2011

KVÄLLSSHOPPING

Kände för att komma iväg på lite egentid så jag drog precis iväg för lite shopping i gallerian. Amanda fyller ju år om en vecka så måste ju handla lite presenter :-) Sen kanske jag unnar mig själv något oxå, Älskling vann pengar igår igen - så dom tänkte jag sätta sprett på idag ;-) Rättvist va?

2 kommentarer:

Nathalie sa...

Perfekt när andra vinner pengar åt en ;) Shoppa på :D:D

Sasha sa...

Roligt att shoppa :) Hoppas du hittar något fint åt dig själv=)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos