Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 7 mars 2011

SÖMNLÖS NATT

Välkommen måndag - eller inte! Ingen bra start på veckan då man
inte har sovit på hela natten!
Hade svårt att somna igår, såg på hela Bond filmen trots det är
värsta bästa sovfilmen - dvs en film man sett hundra gånger.. :-o
Iaf, då jag äntligen somnade och sovit ca 10min då vaknar Alvin till
och skriker så att Amanda vaknar och kommer in till oss och lägger sig.
DÅ var det kört.. lyckades inte somna om efter jag varit upp och tröstad
Alvin! Såg på "Mannen med järnmasken" och efter det en massa serier.
Synd jag inte hade en massa tvätt att ta reda på för då hade jag kunnat
kliva upp och gjort nån nytta.
~~~~
På toppen av allt blev ett viktigt möte inställt idag.. SUCK!!
Jaja, bara att hoppas att resten av veckan blir bättre!
Nu iväg med ungarna, ha en toppendag fina läsare :-)

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos