Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 18 mars 2011

ETT PROBLEM

För att matcha Amanda´s Askungen tema så tyckte jag
att det passade bäst med en rosa prinsesskrona som tårta!
Nu ska vi bara städa undan lite sen får alla barnen gärna
komma på kalas. Det blir fiskedamm, prinsesslekar
och det är ju maskerad :-D Har bara ett stort problem,
endast tänkt på barnen - men JAG måste väl oxå klä ut mig?
Någon idé på nåt man kan få ihop av sånt man har hemma?

bloglovin

3 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

åh, är det idag amanda fyller? smyger in med ett litet grattis om så nu fallet är ;)

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

åh i see! då har jag koll på det ;)
hoppas ni får en härlig dag men det tvivlar jag inte en sekund på :) KRAM

Nina sa...

Mysigt med kalas, ha det så kul! Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos