Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 6 mars 2011

FLITIGA LISA



  • Dammsugit överallt
  • Skurat alla rum x2 dessutom
  • Dammtorkat överallt
  • Rejäl städning barnens rum, ordnat puzzel, lådor, allt.
  • Städning uteplatsen
  • Grovstädat köket, kylskåp, luckor m.m.
  • Tvättat hela dagen - UNDERBART med egen tvättmaskin igen!
  • Rejäl städning i sovrummet
  • Vikt tvätt i evigheter
  • Varit iväg med glasflaskor
  • Sen såklart även grovstädning av båda toaletterna

PUH - inatt lär jag sova gott :-D

bloglovin

2 kommentarer:

Nettan sa...

Hejsan!
Jag tänkte köra en liten utmaning
Så nu utmanar jag dig.


Vad har du/ni i köket som ni inte kan vara utan?



Gör så här:

Skriv i raden Titel: Vad har du/ni i köket som ni inte kan vara utan?



Berätta lite om vad ni inte kan klara er utan i köket.

Ladda upp en video eller bild.

Skriv vem som utmanat er.
(www.knoddis.se)

Skicka utmaningen till 5 st. som har en blogg.

Skriv vilka ni utmanar.

Lycka till...


Om ni är osäker på hur ni ska göra så titta in på www.knoddis.se
så ser ni…

Nettan sa...

Skriv även en kommentar till mig att ni är med och utmanar 5 av era blogg vänner.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos