Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 27 mars 2011

NY FAVORIT

Alvin har fått en ny favorit - en bitring! Han har fått och får massa nya tänder nu och han håller på att käka sönder sin hand och fingrar så det var liksom på tiden att jag köpte något som underlättade för honom. Det blev en bitring från MAM - med handtag och små runda bitvänliga bollar. Han fullkomligt ÄLSKAR den!! :-) Har testat många olika bitringar då Amanda var liten men ingen som jag varit nöjd med.. men den här var verkligen klockren - MAM tänker ju alltid till med deras produkter ;-) Finns hos min favvobutik - Babylooba!!

bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

En varsin sådan har alla mina tre haft (födda 01, 03 och 07). Verkligen jättebra!/Linda

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos