Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 28 mars 2011

DAGENS OUTFIT

Idag har Alvin fått inviga Amanda´s gamla namnbyxor, svarta med rosa mudd och vårt efternamn på rumpan :-) Sen kände han för att matcha till det så han drog på sig Amanda´s NS mössa oxå innan jag tog korten, haha..

Amanda hade även en luvtröja till, men på den står det Amanda så den kan han inte riktigt ärva.. :-o Kommer inte ihåg vart jag köpte dom här kläderna, ifall någon frågar. Kanske finns någon som vet? Tipsa gärna i en kommentar så lägger jag in här sen!!

bloglovin

3 kommentarer:

Mia sa...

Vilken snygging! =)
Har han redan blivit lite "skadad" av mamman? ;-) Som måste matcha med mössan menar jag. hihihi.... Sötplutt! =)

Jda sa...

Nämen han är väl världens sötaste kille:)

Anna K sa...

Såg att älskadehjärtegryn har såna byxor + tröja... Men vet inte om det är där du köpte dina...

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos