Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 3 mars 2011

FLEECEFODRAT REGNSTÄLL

Nu kommer våren - eller hur? Det gäller att intala
sig själv tror jag ;-) Då är det dax att införskaffa
nya regnställ till barnen - givetvis måste dom vara
fleecefodrade för att dom ska hålla värmen!
IoB-butiken har dessa kanonfina i härliga färger
som jag funderar på att köpa. Bara färgen jag inte
kan bestämma mig om... Amanda har tydligen
blivit tokförtjust i blått nu :-D Kanske dom ska
matcha varandra i lika färg - så man verkligen ser
vilka som är mina ungar, hihi..

bloglovin

2 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

vi hade faktiskt inte det förra året -men i år lär vi köra på det med förskolebarn! har du något speciellt märke du kan rekommendera -du har ju vart morsa längre än mig, haha ;)

Elin sa...

Jag tycker verkligen inte om fleecefoder i galon eller regnkläder.. Tycker det är mycket bättre att klä med annat varmt under istället. Annars måste man ju ändå ha en till uppsättning sen när det börjar bli varmt. Men det är ju jag det :-) Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos