Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 17 mars 2011

MEN ÄRTHJÄRNA

Nu måste jag få svära.... fan fan fan fan fan... Man skulle kunna tro att jag fortfarande ammade och hade amningshjärna.. - men det kan jag inte skylla på ens!

Jag har bjudit min älskade syster till ett event med Amelia på fredag, klämma och känna på Maria Montazami väskorna och mingla runt lite ;-)

MEN - eventet var ikväll??!?! VA?? Hur kunde jag ta fel på dag?? Förlåt förlåt förlåt älskade syster.. Åhh.. jag som sett fram emot att få lite egentid med dig :-(

bloglovin

2 kommentarer:

Linda sa...

nej vad trist!! det var ett jättetrevligt event

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

ååå du skuelle ha skrivit det hääär ju innan, då hade jag kunnat påpeka att det var ikväll ;)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos