Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 25 mars 2011

TINDRA´S TREDJE TRANSPLANTATION

Utdrag ur Tindra´s mamma Jenny´s blogg:

Gode gud!

Jag förstår att du har mycket annat nu…andra böner, naturkatastrofer och krig, men min lilla flicka krigar på operationsbordet i dag. Hon måste vinna det för annars innebär det en stor katastrof för mig!! Hon är skör och klarar kanske inte detta om det tillstöter komplikationer…så därför ber jag dig om din uppmärksamhet i dag.

Amen

”Jag lyfter ögat mot himmelen
Och knäpper hop mina händer.
Till dig, o Gud, som är barnens vän,
Min håg och tanke jag vänder.”

Snälla hjälp oss, allt stöd uppskattas!!

Ytterligare en tidningsartikel om Tindra, läs den här.

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos