Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 16 mars 2011

TICKET TO HEAVEN

Hur jäkla snygg är inte den här jackan då?
Den skulle Alvin inte tacka nej till :-D
Jag kan nog inte sluta älska stjärnor, dom har
liksom satt sig fast i min hjärna!
Iaf, jackan är i märket Ticket To Heaven och
finns hos Ellos, kostar 699:- Lite väl dyrt va för
en jacka till en 1åring??

bloglovin

2 kommentarer:

FruSofie sa...

Sjukt fin!!

Har dock redna en stjärnjacka till min lilla, finns på Lindex för hälften av det priset!

Hoppas ni får en fin dag, Kram

Mia sa...

Snygg var bara förnamnet. Men lite väl för min plånbok. Hade jag haft råd så... =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos