Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 1 mars 2011

AMANDA ÖNSKAR SIG:

Här är Amanda´s önskelista till hennes 4års dag
som närmar sig med stora steg. Den 21:a mars
närmare sagt. Stora tjejen :-)
~~~~
Efter att ha tittat på vad hon egentligen önskat sig
så kan man ju tro att hon är en liten pojkflicka ;-)
~~~~
Hon pratar ofta om att hon önskar sig "Babyface"
- nåt hon sett på reklamen på Disney channel...
Jag har ingen aning vad det är och hittar inget heller.
Någon som vet och kan berätta vart man kan hitta?

bloglovin

3 kommentarer:

Martina sa...

Babyface känner jag inte heller igen. Fast dottern tittar mest på Playhouse Disney (förutom "bompa") men det kanske är den kanalen du menar?
Svårt att veta ibland för jag tycker jag har ganska bra koll på vad programmen hon ser heter men vad alla miljoners figurer heter är en annan femma.

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Babyface är dockan i toy story 3 :) Finns hos lekmer för 149 :-
http://lekmer.se/leksaker/actionfigurer/toy-story/disney-pixar-toy-story-smulan

Kram

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Jaha :) hahaha då hänger jag men trodde du menade dockan :) aa du får sitta och kolla hela dagen :)
Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos