Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 20 mars 2011

BORTSKÄMD?

Det blev en riktig godistårta som min älskade
Mamma alltid gjorde till mig då jag var liten ;-)
Uppskattades av många vill jag lova, stor som liten!
Smörgårstårtan blev oxå en hit - mums!
Hon fick massvis med fina presenter, bl.a kläder,
hårspännen, spel, ryggsäck, målarbok, sparbössa,
Hello Kitty skor, m.m. För att inte glömma en alldeles
egen laptop - en minilaptop! Jo, min Pappa & Maggan
tyckte visst att hon var tillräckligt stor för att ha en
egen - ska hon bli stor bloggerska är det väl dax att
börja redan nu?? ;-)

bloglovin

2 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv sa...

på sin födelsedag blir man inte bortskämd -det är ens egna lilla dag då är allt "tillåtet" så länge det är inom rimliga gränser! :)
bortskämd blir man i min värld bara om man får saker hej vilt hela tiden -och det är i min värld heller inte bra!
roligt med dator, hon verkar vara en sån härlig&söt storasyster så det är hon nog värld tio gånger om. kan tänka mig att hon är riktigt nöjd ;)

ha en härlig kväll nu hela familjen!

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Inget illa menat men JAG tycker inte en 4 åring ska ha en dator. Möjligtvis en sån där leksaksdator med hello kitty eller star wars eller någe sånt, men absolut inte en egen RIKTIG dator. Barn ska vara barn så länge de kan, men det är min egna åsikt!

Kram

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos