Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 20 mars 2011

KALAS NR 2

Idag är det kalas igen - men för våra nära och kära!
Har öppet hus mellan 11-19, så man lär somna ovaggat
ikväll ;-) Vi bjuder på smörgåstårtor som jag och Amanda
gjorde igår, sen ska jag göra en godistårta nu oxå!
~~~~
Vi körde kalasen i helgen fast hon fyller år imorgon.
Man kan ju inte ha kalas på en måndag :-o
Tänk - imorgon har jag en 4årig dotter! WOW :-D
~~~~
För att tillägga - hon har slutat helt med välling
och flaska, det gick i ett naffs ;-) I samma veva
har hon bestämt sig för att somna i sin egen säng
då hon lägger sig OCH sover där hela natten, dvs
kommer inte längre in till oss under natten. Det är
nog tack vare att vi slutat med vällingen - hon är
inte kissnödig längre! Jihoo :-D

bloglovin

1 kommentarer:

Milos mamma sa...

SÅ roligt att höra! Ses snart på kalaset =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos