Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 11 mars 2011

MUPPSAN TIPSAR:

Såg den här bib/dreggellappen hos Älsklingar.se
Så jäkla söt :-D Nästan så man önskar att Alvin
var bebis igen och dregglade en massa så man
kunde köpa på sig ett gäng, hihi..
~~~~
Roligt att danska Pippi gör med svensk text
dessutom nu!! Kostar 59:-

bloglovin

3 kommentarer:

Mia sa...

Vi använder på Max ibland ändå.
Han dregglar ju iofs rätt mycket än.
Men det blir som en liten cool scarf istället. =)

Lii sa...

Dom är jättefina! Har både en svart och vit.
59 kr tycker jag däremot var dyrt, jag köpte mina för 39kr st i en annan barnbutik på nätet.

Ha en fin dag!

Anders,Pappa till Lukas sa...

Tack för tipset :-) Måste kollas in.

anderslukas(at)hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos