Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 11 mars 2011

TINDRA STATUS :-(

Sabla jävla skitcancer!! Nu får det vara nog :-( Har inga positiva nyheter om älskade lilla Tindra utan tvärtom.. Det kommer att behövas en tredje transplantation! Hur mycket ska Tindra och hennes familj orka med? :-( Snälla visa ert stöd genom att ge en gåva till Tindra, - strunta i fredagsgodiset och sätt in 50:- istället till Tindra´s konto.


"Så idag rullade allt på som vanligt…lekte med Frejis, sa hej till Tindris, blev omplåstrad av Regina (med god hjälp av Freja), åt middag och skulle precis säga hej då till Regina när telefonen ringde och alla dessa halmstrån jag klamrat mig fast vid plötsligt var som bortblåsta…

”Det lutar åt en retransplantation, värdena har tagit ett rejält hopp uppåt, hon är mycket gulare idag, många små faktorer, kirurgteamet diskuterar nu, antingen tar de ett beslut ikväll eller så kanske de väljer att ta beslutet i morgon…” osv, osv…

Det som är positivt ena dan är negativt den andra…jag har slutat se de små positiva sakerna, för det finns så många fler negativa hela tiden.

Nu ringde det igen…hon är uppsatt på transplantationslista och kommer att få en ny lever igen, men vi vet inte när…hon har varit sövd i en månad idag…får se hur länge det dröjer innan man får träffa lillhjärtat på riktigt.

Orkar inte mer idag…jävla skitdag har det varit!!"

bloglovin

3 kommentarer:

zasata sa...

usch! *ogilla*

sågjag vunnit en tävling, skoj! hur gör jag nu?

Mia sa...

Fy! Det finns verkligen inte några ord. =(

Tindras mamma sa...

Hej!

Tack för allt stöd och uppmuntran till att börja blogga...det är jätteskönt att skriva av mig och det är många som är oroliga och undrar hur det går som skickar styrkekramar och uppmuntrande ord.
Hoppas allt är bra och hälsa familjen!

Kram Jenny

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos