Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 31 mars 2011

TÄVLING - VINN ETT KICKSTARTPAKET

Nu är det dax för en vinst för oss föräldrar - ett stort kickstartspaket från NOKA innehållande fyra stycken 15 portioners milkshakes paket.


NOKA ger lång mättnadskänsla samt välbefinnande under dieten och är anledningen till att många väljer NOKA som sin livsstilsdiet. Med NOKA är det gott att gå ner i vikt.


För att ha chans att vinna lämna endast en kommentar nedan med dina kontaktuppgifter.


För två extra lottchanser delar du tävlingen på din facebook och går med i NOKA´s facebook grupp.


Tävlingen avslutas den 15/4 kl. 21.00


bloglovin

94 kommentarer:

Annajohanna sa...

Hög tid att ta tag i beach 2011 - jag är me =)

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är helt klart med! :D

Gillar på Facebook (Sandra Li) fast det visste du nog redan :P

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Stina sa...

Åh detta hade varit perfekt för mig som vill komma igång med viktminskningen nu efter förlossningen. Ammar ju inte heller så då går väl detta bra?

Kram Stina

Anonym sa...

Jag vill vara med :)

Ettlee@hotmail.com

Mia sa...

JAg skulle verkligen behöva detta!
mars är inte min månad. SÅ 3kg+ har det blitt på vågen.
Så jag är helt klart med och tävlar om detta paket. =)

Anonym sa...

JAg behöver verkligen det här! Världens finaste tvilling flickor tar upp all min tid efter deras ankomst, behöver en kickstart!

Maria Duvemo
familjenduvemo@yahoo.se

ingrid sa...

Jag är gärna med! Vore en kanonpresent till min lillasyster som satt igång med sin viktminskning på allvar nu. Med NOKA så är de där 25 kg snart borta! :)

kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Lolita sa...

Detta skulle absolut inte vara fel att vinna!

Tova sa...

störst vinner!? jag har 30 kg att bli av med =(

tovling@hotmail.com

nilla sa...

Jag vill gärna vara med:)
nillalillan@live.se

waldiiiin sa...

Åh, vore perfekt!

Anonym sa...

Jag är gärna med
hillevianna@hotmail.com

Martina sa...

Är med!
/Martina
ytterligare@live.se

Sanna sa...

jag är med! :)

har gillat på facebook; Sanna Pedersen

sanna.ppedersen@hotmail.com :)

Linda sa...

Vill absolut vara med =)
Linda
l_lodin@hotmail.com

Anonym sa...

Im in!

matilda sa...

jag är med :D

Bloggtävlingar sa...

jag är med!! tina_z@live.se

Anita.H sa...

Jag VILL vinna! :-)

Sara sa...

Jag vill och behöver vinna :) Har ingen häftig blogg att länka till men ett stort behov av en kickstart. Ingen vore en lyckligare vinnare än jag :)

zasata sa...

Skulle verkligen behöva detta nu... FYRA KG har jag gått upp sen nyår!! Lite fel håll.. Gillar på FB!

sandra sa...

Noka gör mig god å glad hoppas på att magen blir mindre snart,då jag till vintern skall till kyrkan gå och få en ring på mitt finger så snart så!måste ju kläningen min kunna bära så ett kickstartpaket hade varit en ära att vinna så min mage snabbt kan försvinna håller tummarna mina hårt och hoppas på tävlingen vinna hej hå,
gillat på facebook olander.sandra
min mejl olander.sandra@gmail.com
klart jag delar på facebook med!kram

sandra sa...

här e länken med kram Sandra Olander
http://www.muppsan.com/2011/03/tavling-vinn-ett-kickstartpaket.html

Unknown sa...

Åh, detta kanske är min räddning för att komma i bröllopsklänningen?! Håller tummar och tår och gillar även på FB.

Kram

Sara E sa...

Å det är ju nästan ett måste att vinna ;) Jag vill absolut vara med.

Anonym sa...

Åh, en helt perfekt tävling! Har börjar min kilovandring neråt med mindre och nyttigare mat och motion, men hade gärna tagit lite extra hjälp.

/Linda

storan74@hotmail.com

Lisa Grundel Angeros sa...

ÅÅH Måste vinna detta!! Ska träna upp mig för att komma in på den utb jag vill =)). jag behöver en kickstart så varför inte.. Jag gillar absolut på facebook =)) //Lisa Grundel-Angeros

mathilda sa...

det här vill jag ha! ;)

Linda sa...

jag vill vara med, och jag går med i gruoppen på fb.

hedenberg_81@hotmail.com

Jenny sa...

Jag är med! :D

Sanna sa...

Jag är gärna med och deltar och länkar självklart på facebook och Nokas facebook grupp är jag redan medlem i sedan tidigare. Heter (Sanna Kaakinen) där.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Jossan sa...

Är helt klart med!!! :-)
Ha en bra dag!!!

yozzan_@hotmail.com

Anonym sa...

Hej. Jag är absolut med, jag slåss mot mina extrakilon.. som jag hoppas jag blir av med snart:)

jag gillar såklart på FB (Linda Fors). Och delar tävlingen.

Kram Linda
fors_linda@hotmail.com

Emma Lindström sa...

En ny fas, som ger ett nytt liv! Jag är med!

jessica sa...

Såklart jag är med! Jag gillar sedan ett tag tillbaka på facebook och jag tipsar nu om tävlingen också :-)

Anonym sa...

Det här hade jag behövt ;o)
Håller tummarna......

asa.foreby (at) gmail.com

mymixednailpolish.blogspt.com sa...

vill gärna vara med,kan behövas!!=)

hotmail=ingegerdk-78@hotmail.com

Bloggtävlingar sa...

Är gärna med!!! Tina_z@live.se

En helt vanlig Isabell - Matprat, tävlingar och bloggdesign sa...

Jag är gärna med! Håller på att gå ner i vikt så det vore passande. Har varit sugen länge att testa detta!

Gillar redan på FB, heter Isabell Lindmark där.

Mail: isabellli@live.se

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, liselotte.202andersson@telia.com

En pojkmammas vardag sa...

Jag är självklart med!! Behöver lite hjälp med dom sista kilona som verkar ha "fastnat" hihi

mail: elinteg@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om detta. Har hoppat på kryckor i tre månader. Och fick barn för ett år sen. Så nu jäklar ska kilona bort. För augusti 2012 står jag som brud. Så jag hoppas att jag vinner detta. Så jag slipper gömma mig i vassen i sommar. Trevlig helg. Mvh Anna
hubbabubba2000@hotmail.com

Gratishav sa...

1.Jag är gärna med och tävla.

2.har delat tävlingen på min facebook med namn Lili Ying,profilelänkar:
http://www.facebook.com/pages/NOKA-garanterat-ner-i-vikt/111480275552363#!/profile.php?id=100000299147250

3.har gillat på NOKA´s facebooksida med namn Lili Ying.

he-jasmine@163.com

Nina sa...

Hejsan, hejsan!
Visst vill jag vara med i denna tävling :)

ninafors@hotmail.com

Tjingeling!
Nina

Annika - trebarnsmorsan med fyra barn sa...

Jag är absolut med och tävlar!

NOKA är den enda pulverdiet jag klarar av, dock är jag och min ekonomi inte riktigt överens - därför hoppas jag på tur!
Gillar redan på fb - Annika NIlsson :)

Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/muppsan-15-april.html

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Moa sa...

Jag är med och tävlar! =D

care69 sa...

Jag är gärna med, vilket pris!

har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/04/15-april-vinn-ett-kickstartpaket.html

FB: C Regn

care69(at)live.se

Patricia sa...

Ska gifta mig i sommar och behöver bli av med de sista gravkilona =) Har aldrig testat Noka så det vore kanon! Gör allt för att ha större chans att vinna! Gillar på fb och länkar!

Kramar
Patricia
patricia_axelsson@hotmail.com

Emma sa...

Jag är med, hoppas det är ok trots att jag inte är någon förälder :)

Mailadress princessemma1986@hotmail.com

Erika Wilhelmsson sa...

Hej! Jag har nu slutat ammat och försöker få tillbaka kroppen så detta vore ju perfekt!!

Jag har delat på min facebook och gillar NOKA. På facebook heter jag Erika Wilhelmsson.

Erikawilhelmsson@hotmail.com

Pia Li sa...

Hej!
Provar här oxå!
DELAT på Facebook och GILLAR NOKA sedan tidigare!
Kan behövas att gå ner lite i vikt, så jag kan följa mitt barnbarn, nu när hon har börjat att ta sina första steg! =)
MVH
Pia Li
agnetapiali@hotmail.com

Zandra S sa...

Wow, jag vill jättegärna vara med och tävla!=)

zandra_svantesson@hotmail.com

Zandra S sa...

EXTRA LOTTER:

Gillar på facebook + delat tävlingen där:)

Heter Zandra Svantesson där.

zandra_svantesson@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med, har även tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/april/kickstartpaket-154.html

info@annakarlsson.se

Elin J sa...

Hej hej klart att man är med! Är med i gruppen också (elin jonsson)

*håller tummarna*

KRAM

>Cattis sa...

jag är med!

hejcattis@hotmail.com

Lillan sa...

tar gärna 1 lott.

mail: litenmentuff@live.com

Annelie sa...

Trött på att ha ett BMI på 38 nu...
Gillar på FB och har delat med mig på min status!

annelie_lovgren@yahoo.se

karro sa...

jag är med! karro.falk@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med:)
// Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

jenn2you@hotmail.com sa...

Klart jag ar med! Jag har delat pa FB (maria williams) och lankat: http://barbados.blogg.se/2011/april/15-april-noka.html

Cindy sa...

Jag är med och har gillat på fb :)

cindy_vuong@hotmail.com

Emma Börjesson sa...

Hej! Jag är gärna med i tävlingen! Kram Emma_favoriten@hotmail.com

Anonym sa...

oj vilken möjlighet!! Inser att chansen är liten, men man måste ju chansa. Skulle verkligen behöva hjälp med de sista envisa kilona.
Gillar och delar på facebook.

Sofia ider
ider12@live.se

JoHaNNa sa...

jag är med :) skulle va perfekt för beach 2011 ;)

gillar sen länge på fb: johanna hellberg, delat tävlingen där med !

Linnea sa...

Jag är med :):)

Johanna sa...

jag är aboslut med!

Mail: johannasofiamattila@hotmail.com

Elin *paraflaxen* sa...

Åh, det vore ju verkligen toppen detta!

Gillar på fejjan (Elin P orath)

och bloggar om det här

http://paraflaxdrinken.blogg.se/2011/april/tavling-hos-muppsan.html

Elin *paraflaxen* sa...

Och just det.

Delar självklart på min fb-sida

elin.porath@live.se

Anonym sa...

Jag är med!
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Lisette sa...

Jag vill slippa sola i vassen den här sommaren, jag är på g;)och vill ha tillbaka min kropp.

Petra sa...

Detta hade ju varit perfekt för mig!!! Är med och tävlar! :-) Kram!! petriiich@hotmail.com

Monika sa...

Härligt med tävling för oss föräldrar. Jag vinner gärna!

vh
Mamma Monika
6048gustafsson@telia.com

Monika sa...

Härligt med tävling för oss föräldrar. Jag vinner gärna!

vh
Mamma Monika
6048gustafsson@telia.com

Anonym sa...

Jag har aldrig vunnit en tävling, inte för jag har deltagit i särskilt många heller. MEN det här är jag VÄLDIGT gärna med på!!!! O hoppas så att just jag får vinna!

Mvh
Susanne
slennqvist@hotmail.com

Ellen sa...

oj, detta är verkligen min chans att gå ner dom där 10kg som är ivägen...

ellenlarsson@msn.com når du mig på ifall jag skulle ha turen att vinna!

Cassandra sa...

Jag vill vara med :)

Joanna sa...

Jag är jättegärna med, man kan nå mig på felaktig_@hotmail.com
// Joanna

Madde sa...

Klart jag är med. :)

http://vhdbrud.blogg.se
jansson_madelen@hotmail.com

Louise sa...

Jag är med.

Http://pajalamamma.blogg.se

Louisejansson_89@hotmail.com

Susanne sa...

Det här vill jag inte missa!
Är verkligen i behov av att gå ner ett par kilo!

gotland(at)speedmail.se

Caroline Hultquist sa...

Hejsan, jag vill självklart vara med och tävla för att komma i form för min underbara man! Blev lite fluffig när vi träffades och vill inte bli en tjockis, vill vara den han blev sambo med ju =)

Anonym sa...

Jag är med!

santtu_nyberg@hotmail.com

Anonym sa...

Detta skulle verkligen vara en spark där bak för mig, att börja ta tag i min kropp och få bort alla mammakg, som jag vet att alla andra och skyller på...men jag behöver det verkligen..

//Casandra
Casandra_000@hotmail.com

Anonym sa...

Hej Jag har jätte svårt att få i mig frukost så tidigt på morgonen, så något drickbart vore bra. Plus att jag vill gå ner några kilon, så detta vore perfekt.

// Jimmy
Grob_flyer@hotmail.com

Mashiara sa...

Jag vill vara med och vinna, skulle passa mig perfekt nu när jag äntligen kommit igång med min träning :)

Carola L sa...

Jag är med och har länkat http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/april/kickstartspaket-fran-noka.html

Gillar på Fb(Carola Lind)

leopardia sa...

Perfekt! Jag tar gärna en lott:
leopardiasuperstar@gmail.com

leopardia sa...

Jag tar förresten lite extra vinstchanser, såg det först nu (!) Jag har varit med i Nokas grupp ett bra tag, men om jag nu måste säga vad jag heter på FB så vill jag nog helst maila det... Men initialerna är JtJ
leopardiasuperstar@gmail.com

lovisa sa...

jag är med!
gillar på facebook via "lovisa lundmark blomgren"
kram!

Therese sa...

Jag är med och slåss om priset! :)

/Therese
thereserunbom@hotmail.com

Ewa sa...

Jag är med

Megan Fagan(@facebook) sa...

Jag är med! :D
/Megan Fagan (@facebook)
megan.fagan@hotmail.com

kramar!

Christina sa...

Hej!
Jag vill vara med och tävla!
Gillat på fb.
Christina Kaakinen
stina38_@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos