Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 30 april 2011

BEHÖVER ER HJÄLP


Kan vi uppnå ett insamlingsmål på 30 000:- innan helgen är slut?! Kom igen - då skulle jag nog våga påstå att då kan vi fixa en hedersvärd och fin begravning till finaste Tindra! Insamlingen har pågått sen i februari och två utbetalningar har redan gjorts, så det är inte hela 27 000:- som går till begravningen, utan 12 000:- har redan utbetalats till Tindra´s familj som har gått till att överleva i den hemska ekonomin som drabbat dem i samband med denna sjukdomstid. Men uppnår vi 30 000:-, då har dom alltså 18 000:- som dom kan använda just till hennes begravning! Det vore helt fantastiskt!

Vill man inte hjälpa till - bespara oss från era kommentarer, jag tigger bäst mycket jag vill, det är min familj det gäller!

bloglovin

2 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Varför står det på Katrins blogg att begravningen kostar 200,000kr?

Beklagar det som hänt, livet är orättvist:(

Martina sa...

Hoppas verkligen det rasslar in en massa nu!!
Helt rätt, du skriver och önskar precis vad du vill och de som misstycker kan ju låta bli att skänka och sluta läsa då!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos