Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 12 april 2011

ONLY MUPPSAN


Inväntar Älskling som är och handlar allt till dagens middag, vi kände inte för att äta rester utan vi var akut sugna på tonfisksallad istället. Himla bra med sallad nu oxå eftersom dom närmsta veckorna hårdkör jag med NOKA igen. Byter ut alla måltider förutom middagen, den vill jag ha tillsammans med familjen. Fler som kör NOKA nu så vi kan stötta varandra? :-)


Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentarer:

Lillasyss sa...

Tycker att du är himla tjusig i håret;)

Ring mig när du har tid angående det vi prata om i torsdags! Har tittat på allt nu.

Puss Lillasyss

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos