Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 28 april 2011

SKA PÅ DATE IKVÄLL

Ikväll har jag något att se fram emot - jag ska på date med min fina vän Johanna. Det var inte igår vi sågs :-( Undrar om det var då vi var på Ladies Night eller nää det var nog på senaste We R Family eventet. På tok för länge sen iaf, saknat dig gums ju!

Eftersom man kör NOKA och går på diet så blir det att ses på ett café och endast ta en kopp kaffe och surra en massa även om det hade varit såååå trevligt att få pimpla vin tillsammans samtidigt, hihi.. ;-) Varje gång vi setts har antingen Johanna varit gravid eller ammande så bara varit jag som druckit. Fasiken vad bra det lät, haha..

Rösta gärna på hennes fina Love här - det är hon värd att vinna.

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Thanks for an idea, you sparked at thought from a angle I hadn’t given thoguht to yet. Now lets see if I can do something with it.

Anonym sa...

Hi there, I found your blog via Google while searching for a related topic, your site came up, it looks good.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos