Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
onsdag 13 april 2011

NOKA & ZUMBA


Godmorgon finaste ni! Imorse vaknade barnen innan Älskling åkte på jobbet - det är jag inte alls van. Senaste tiden har jag och barnen sovit ända fram till 8-tiden, värsta lyxen :-) Skönt att sova länge men attans vad stressigt det blir då man ska lämna vid 9.


Som jag skrev igår så har jag börjat med NOKA igen - jag gör en hårdsatsning igen så jag ska vara i bättre form till i maj då Barnshopping.se har sin stora lanseringsfest. Mycket viktigt! Så idag då jag lämnat barnen ska jag och Leeloo ut på en lång promenad, innan frukost såklart så man bränner maximalt med fett :-)


En annan fundering jag har är att börja träna Zumba - har blivit rekommenderad av flera att testa det då det ska vara så kul och effektivt. Tror det skulle passa mig utmärkt eftersom jag älskar dans och jag tycker det ska vara roligt att röra på sig!


Vore roligt om vi startade en NOKA-grupp igen, vi som kämpar för att nå ett nyttigare och bättre liv - ett slankare liv :-) Alltid lättare då man kan stötta varandra! Vad säger ni, någon/några som är med mig de närmsta veckorna här framöver?


bloglovin

2 kommentarer:

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

Jag är jättegärna med!!!!

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Jag är gärna med den här gången!! Har NOKA hemma =)

Lanseingsfest låter ju kul =)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos