Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 21 april 2011

PRESENT TILL JENNY

Det här halsbandet fick Jenny igår av mig och gjord av Carolines smyckesskrin. En budskapsring med tjejans namn - Tindra & Freja, samt en skyddsängel i mitten! Jag tyckte att det behövdes lite presenter och uppmuntran även till Jenny - det kan hon behöva.


bloglovin

3 kommentarer:

krle sa...

tja allt bra :))
Hört den nya låten av Keyshia Cole ifall inte kolla på min blogg och kommentera vad du tycker om den? :D

kram

Martina sa...

Vad fin den var!!

Marie sa...

Klart hon gör. Vad fint av dig att uppmärksamma henne på flickornas födelsedag.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos