Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
fredag 1 april 2011

KALAS, SNITTAR & JACUZZI


Idag blev det halvdag endast och tidig helg. Vid 13tiden begav vi oss hela familjen till Värmdö till min Pappa som fyllde år idag. Där bjöds på snittar, smörgåstårta och massa annat gott. Jag verkligen rullar omkring nu - så mycket åt jag!


Älskling, Amanda och Pappa badade ute i jacuzzin - det hör till då vi är där och hälsar på, haha.. Var lite sugen jag med men vi hade inte med oss några badkläder eller nåt så blev mest besvärligt. Var ju tvungen att hålla koll på vovvsingarna ifall det skulle bli några valpar ;-) Idag var det för tidigt, Leeloo vill inte riktigt släppa till än, men om någon dag så... då hoppas vi att det ska gökas, hihi.. Jag VILL HA valpar :-D


Nu ska jag mysa med Älskling, sen upp tidigt imorgon och städa - för imorgon kommer älskade Lillasyss och hennes Jens. Det är typ evigheter sen vi sågs!!!


bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos