Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
tisdag 19 april 2011

GRATTIS TINDRA & FREJA

Bild lånad från Jenny´s blogg, sen tjejans 3års kalas




Idag fyller tvillingarna Freja och Tindra 4år - det firar dom i Göteborg på Drottning Silvias barnsjukhus, Tindra är fortfarande nedsövd och ingen ny passande leverdonator har hittats. Det betyder alltså att mamma Jenny´s löfte om att då tjejerna fyller år ska Tindra vara frisk igen, det kan hon inte hålla :-( Hur länge till ska lilla Tindra orka att kämpa? Hon har varit nedsövd i över två månader och genomgått över tolv operationer tror jag... Jag hoppas av hela mitt hjärta att Tindra orkar lite till så pass att dom hinner hitta en ny leverdonator!


Jag tror att den bästa födelsedagspresenten vi kan ge dom är att ge en liten gåva till deras insamling - HÄR hittar ni den. Det kommer iaf jag att göra, vilka är med mig?

bloglovin

1 kommentarer:

Martina sa...

Jag har tidigare valt att inte läsa om vem Tindra, som jag sett insamlingen för, är eftersom jag anat hur jag skulle reagera. (ja, jag vet, det är lite "stoppa huvudet i sanden" över mig och barn som mår dåligt sen jag blev 2 barnsmamma)
Detta inlägg läste jag och tårarna rinner nu....

Önskar så att det dyker upp en leverdonator NU!!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos