Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 25 april 2011

EN OFÖRGLÖMLIG PÅSK

Den här påsken har varit helt underbar men samtidigt helt förfärlig. En påsk vi aldrig kommer att glömma... Det var himla tur att älskade Tindra somnade in på långfredagen då man hade familjen hemma. Fredagen tog Älskling barnen med sig ut då vi fick beskedet så barnen slapp se mig gråta. Grät i timmar och sen började jag städa helt maniskt tills Älskling tjatade på mig att jag oxå skulle komma ut till dom. På kvällen var vi på kalas och middag hos grannen.

Lördagen var hela familjen iväg till Liljeholmen, där sprang påskkärringar omkring och delade ut påskägg, barnen fick ansiktsmålning och alla fick göra påskpyssel m.m. En helmysig dag med fullt av aktiviteter.

Söndagen lika där - då kom Syster och Angelina samt Martina och Wilma, tillsammans drog vi till Globen och såg på Pippi Långstrump - ett äventyr på is. På bilden sitter våra Pippi tokiga tjejer och är väldigt förväntansfulla då vi väntar på bussen som gick till Globen. Då vi kom hem begav vi oss direkt till parken där Älskling, Alvin och grannarna väntade på oss - då blev det grillat.

Idag har vi varit ute HELA dagen, hade med oss lunch och fika och roat oss i lekparken. Bränt oss oxå såklart..

Lite kortfattad helg - skriver mer i veckan om varje enskild sak ;-) Men som ni förstår, en oförglömlig helg på både gott och ont!! Himla tur man har en familj som tar hand om en - jag säger som Tindras mamma Jenny - ta vara på varje sekund med barnen!!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos