Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 21 april 2011

CAKE POPS

Påtal om bakning - då jag ändå slänger ihop dammsugarna så ska jag testa på att baka Cake Pops med barnen oxå. Verkar otroligt lätt - och ändå väldigt gott! Bra kombination måste jag säga ;-) Ska bli kul att göra med Amanda, Alvin kan nog oxå hjälpa till med strössel och provsmakning, hihi...


Har ni några bra recept på Cake Pops? Vore kul med lite påskinspirerade! Man kanske kan doppa dom i vit choklad som jag färgat gult? :-)


bloglovin

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har bakat flera varianter av dessa sötsaker. Dessvärre blir dom alltid fööör söta tyvärr.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos