Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 9 april 2011

MIDDAGSBJUDNING

Idag blir det tydligen middagsbjudning hos oss. Det är väl fotboll eller hockey eller nåt annat strunt på TV så alla grabbar flockas hit.. :-o Undrar om det beror på vår enorma TV - eller projektor mena jag. Duken är ca 3x2meter så vi har värsta biosalongen i vardagsrummet.

Bestämde precis att jag ska göra "fläskfilé blue cheese" till middag och sen bjuder jag på lite kladdkaka. Det var verkligen inte igår jag gjorde det - överraska bonusgrabben :-) Kanske dom överraskar oss med att ta ut Leeloo på promenad ikväll, vem vet, hehe.. Eller hur Steffie och Andreas?

Vad har ni för lördagsplaner??


bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos