Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
måndag 11 april 2011

TÄVLING - NAMNSMYCKE

Nu har du chans att vinna det här kanonfina namnsmycket från Carolines smyckeskrin.

För att ha chans att vinna lämnar du en kommentar där du skriver vilken färg på hjärtat och hur många brickor du vill ha om du vinner. Skriv gärna oxå vad du skulle skriva på brickorna :-)

För två extra lottchanser tipsar du om tävlingen på din blogg eller på din facebook och går med i Carolines Smyckeskrin´s grupp på FB.

Tävlingen avslutas den 18/4, kl. 21.00

bloglovin

57 kommentarer:

Johanna sa...

Åh, toppentävling!

Vill gärna vinna ett halsband med rött hjärta och tre brickor. Det skulle stå Nova, Dexter och Jonas på brickorna - mina två barn och maken. :)

Tipsar också på Facebook, facebook.com/maersta.

Anonym sa...

Älskar dina tävlingar, så självklart är jag med i denna oxå.

Har inte kommit i gång med min vanliga blogg ännu, men länkar i min tävlingsblogg så länge.

Färgen jag vill ha på hjärtat är svart.
Ab imo pectore vill jag ha skrivit om det får plats d vill säga:)
På den andra ska det stå Khevin, efter min son.

Här är min länkning:

http://blandadetavlingar.blogspot.com/2011/04/carolines-smyckeskrin.html

Heter Linda Ohlsson på facebook.

kram

Gratishav sa...

1.Jag är med!

Om jag vann skulle jag vilja färgen silver-vit på hjärtat .och det ska stå LL och FM på två brickor.

2.Här är länkning på min blogg:
http://gratishav.blogspot.com/2011/04/vinn-namnsmycke_11.html

3.har gillat Carolines Smyckeskrin´s grupp på FB med namn Lili Ying.

KRAM
Mail:he-jasmine@163.com

Annas tipsblogg sa...

Vilket fint halsband. Två brickor med mina älskade döttrars namn Linnéa och Lovisa skulle jag vilja vinna. Hjärtat skulle vara svart.

har gått med i fB - Anna Lundkvist

Har såklart tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/04/namnsmycke.html

Isabelle sa...

Är gärna med!
Om jag vinner vill jag ha ett cerise hjärta och en bricka med texten Mormor

bellusss@live.se

zasata sa...

Jag är med
skulle vilja ha ett rött med tre brickor, där det skulle stå "mormor, Ebba, Leo." Fin present till barnens mormor nu när hon fyller år. Jag har själv ett här i från, och hon tycker det är så fint.

Jag gillar på FB

sara.ostling@gmail.com

Bloggtävlingar sa...

Jag är gärna med. Jag skulle vilja ha ett rosa hjärta och det skulle stå H på en bricka och Z på en. Jag har gillat på FB (tina zach) och jag har länkat på min blogg http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/04/namnsmycke-184.html
tina_z@live.se

emilie sa...

jag vill vinna ett halsband... transparent hjärta. eller silver
det skulle stå Mirabelle och Oliver
http://www.facebook.com/empan77

vore fint å vinna det på min födelsedag :) = 18 april....

Josephine- Mamma till Elika & Nick sa...

Klart man vill vara med här =) Om jag vinner så vill jag att hjärtat är vitt & två brickor med barnens namn: Elika & Nick

Har länkat på bloggen:

http://wwwmammatillelika.blogg.se/2011/april/tavlar-hos-muppsan-1.html

josephine.granholm@comhem.se

helena sa...

jag är gärna med :)
skulle vilja vinna med 2 brickor och ett svart hjärta. På brickorna skulle det stå Hella och Vixx, mitt och min systers smeknamn :')

gillar på fb (Helena Eklund)

har länkat:
http://hellavixx.devote.se/blogs/9276419/carolines-smyckeskrin.htm

kram Helena :)
hella.eklund@hotmail.com

Susann sa...

Hejsan! Super mysig tävling!!!;) jag skulle önska mig två brickor en det står kärlek och en det står Nova. Hjärtat skulle vara rosa;) tack för en fin blogg och tävling! Kram susann

Lisa & Rasmus sa...

ååh vad fint! Skulle vilja ha tre brickor på mitt halsband! (en bricka för mig en för min sambo och självklart våran son mellan oss! Hjärtat skulle få blir ljus blått/turkos! tipsar på facebook och gillar!!//Lisa & Rasmus (twilight_gbg@hotmail.com)

Pernilla sa...

Jag har skrivit i min blogg och tipsat om detta.

Jag skulle faktiskt vara lite självisk denna gången och önska den till mig - för mig.

Jag skulle välja ett rosa hjärta med tre brickor där det skulle stå:
-Jag kan
-Jag vill
-Jag vågar

Tänk att bära detta runt halsen och bli peppad varje dag.
Det skulle jag önska.
Kram

Fröken svår sa...

Jag vill vara med och tävla.
Om jag vann skulle jag vilja ha med ett rött hjärta och två brickor, på brickorna skulle det stå mitt barn och min sambos namn.

Jag har länkat;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/04/jag-tavlar-hos-muppsan_11.html

Jag gillar på fb, hannah jansson.
rockbarnettavlar@hotmail.com

Anonym sa...

jag skulle jätte gärna vilja vinna detta underbara smycke.
jag skulle vilja ha två brickor.
Oskar på den ena. Och kärlek på den andra. och ett rött hjärta.
Hoppas på tur. Mvh Anna
hubbabubba2000@hotmail.com

Unknown sa...

Ååh jag vill vara med!
Om jag vinner vill jag ha ett rött hjärta och två brickor, på dem ska det stå William, Daniel

Jag har tipsat på min blogg här:http://mazarinrebus.blogspot.com/2011/04/184.html

Samantha - mamma till Ebba. sa...

Hej, jag vill gärna vara med :)

1. Jag skulle vilja ha två brickor om jag vann, Jag skulle vilja att det stod EBBA på ena och GUSTAV på andra. Hjärtat skulle nog få vara helt svart då det passar till allt och jag skulle burit halsbandet jämt, med stolthet.

2. Jag gillar redan på facebook - Samantha Blom. Jag har länkat här: http://ebbaojag.blogg.se/tavlingsblogg/2011/april/namnsmycke-fran-carolines-smyckeskrin.html#comment

Kramar Samantha. :)

Anja Håkanson sa...

Jag skulle vilja vinna ett smycke med rosa hjärta och tre brickor, det skulle stå Sabina, Anja och kärlek på de tre brickorna, det är min dotters och mitt namn, och kärlek för oss två tillsammans! :)

Har tipsat här: http://anjatavlar.blogspot.com/2011/04/namnsmycke.html och har gått med på Facebook. (Anja Håkanson).

anjahakanson@hotmail.com

Helena sa...

Åh va jag skulle vilja vinna :)
Om jag hade turen att vinna skulle jag välja 2 brickor och där skulle det stå min älskade lilla tjejs namn Emilia och min underbara sambos namn Pär. Jag skulle välja ett rosa hjärta till det.
Sen skulle jag ha på mig halsbandet varje dag och leva lyckligt i resten av mitt liv ;)
Min mail är: solblomma63@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Vinner jag önskar jag tre brickor och ett turkost hjärta.
(Martin, Frida och Hugo)

Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2011/04/18-april-vinn-ett-namnsmycke.html

care69(at)live.se

jenn2you@hotmail.com sa...

Jag vill klart vara med! Jag vill garna ha det cirisa hjartat och 3 brickor! Med namnen Maxwell , Lawrence och Liten! http://barbados.blogg.se/2011/april/18-april-namn-smycke.html

Helena sa...

Jag är med!
Ett svart hjärta, två brickor med texten: ett med mamma, ett med Victor

Mvh Helena

emelie sa...

Gillar redan Carolines smyckesskrin på facebook :)

länk till blogg:
http://asea.devote.se/blogs/9293845/taevling--namnsmycke-.htm

skulle vilja ha ett lila hjärta
och en bricka som det står Ragnar på om jag har den stora turen och vinner!! :D håller alla tummar!

kram

Anonym sa...

Trodde jag skulle lämna kommentar på Carolines smyckeskrin så jag skrev där :-) Jag tycker det var fint med det svarta hjärtat som var på bilden. Det skulle jag gärna vilja ha om jag har turen att vinna.. 2 brickor med namnen på det käraste jag har Alva & Thea.Har delat och hoppas på tur. //Camilla A

Kristina Werin sa...

Ett halsband med rött hjärta och två brickor. Namn Tina & Jerry.

Beatrize Johansson sa...

Jag tävlar gärna!

Jag gillar det svart hjärtat! Jag skulle vilja ha två brickor, Älskade (m ett hjärta?!) och Thilde skulle det stå!

Har delat på Facebook!
http://www.facebook.com/beatrize.johansson

Kramar Beatrize

Pia Li sa...

Är gärna med på den här tävlingen också! Du hittar då på så trevliga tävlingar! :D

1.Vid vinst så önskar jag ett rött hjärta och 4 brickor med namnen;
Sunny (make), Peter (son), Sandra (dotter) och Molly (barnbarn).
2. Har delat på FB.
3. Är redan med i Carolines Smyckeskrin´s grupp på FB.

MVH :P

Pia Li
agnetapiali@hotmail.com

Sandra Almström sa...

Vilken kul tävling =)

Har delat på FB. Jag skulle vilja ha 3 brickor. Det ska stå Frank, Milla och Acer på.

//Sandra Almström

Sara sa...

Hej, skulle gärna vinna vinner aldrig nåt.. ha kämt otur men man kan inte vinna om man inte tävlar.. :)
jag skulle vilja ha ett rosa hjärta med 2 brikor med Sara Svedberg på den anra.. Ha de bar så länge MVH Sara :)

Therése sa...

Ett sånt skulle jag vilja vinna. Då skulle jag ha ett silver hjärta med två brikor, som det ska stå Svea på den ena och Wilja på den andra :)

Elin J sa...

Hej hej klart jag är med och tävlar! Skulle vilja vinna ett halsband med 2 brickor som det stod Saga och Mille på, med ett rosa hjärta!

Har tipsat om tävlingen på FB och gått med i Carolines Smyckeskrin också. Heter elin jonsson på FB!

*håller tummarna*

KRAM

Ulrika sa...

Hej!
Vilken kul tävling!

Om jag vinner vill jag ha ett halsband med ett rosa hjärta och två brickor där det ska stå Anton på den ena och Axel på den andra. Detta är mina två gossar som är solstrålarna i mitt liv.

Jag tipsar också om tävlingen på min facebooksida och jag är med i Carolines smyckeskrins grupp på fejjan.

Hej hopp allihopa!

Mvh Ulrika Rosén

Anders,Pappa till Lukas sa...

Jag vill va med och Ifall jag vinner; Rött hjärta med två brickor. På första: Älskad. På andra: Farmor.
Hoppas på tur och vill vinna halsbandet till Lukas farmor.

Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill tävla med en lott:) Skulle jag ha turen att vinna så vill jag ha två brickor och ett svart hjärta. Text: UNIK o MODIG

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Anne sa...

Självklart vill jag ha ett så fint halsband!

Jag tipsar om tävlingen här: http://lillahusetpalandet.wordpress.com/2011/04/14/tavling-namnsmycke/

Jag har också gillat på fb under namnet Anne Nyman

Om jag vinner skulle jag vilja ha ett rött hjärta och två brickor.
På den ena brickan vill jag att det ska stå Lukas på ena sidan och Mio på den andra (om det går att ha text på båda sidorna) och på den andra bricka vill jag att det ska stå Jim

Jessika sa...

Ja e absolut me o tävlar !! ;D

Såå sött.. ja hade velat ha de svarta hjärtat me två brickor - precis som på bilden.. ;)
På ena brickan vill ja nog att de ska stå Mamma o på den andra Pappa !!

Länkat här:http://piicniic.blogg.se/tavla/2011/april/namnsmycke.html

jag_jessika@hotmail.com

ally sa...

Jag vill vara med och tävla! :)
Vilket fint halsband!
Om jag vann skulle jag vilja ha halsbandet med ett svart hjärta och två brickor som det skulle stå ALMA på ena och LOVE på andra. :)

Moa sa...

Jag är med, vill ha ett rött hjärta med tre brickor, Dennis, Leo och Degas, mannen, sonen och hunden! =D

Länkar här http://lillagroda.se/2011/april/moa-och-leo-tavlar-2.html

Och gillar på facebook Moa A Lindahl

Linda, mamma till Majken sa...

Åhhh, tur att jag hittade din tävling. Älskar såna tävlingar. Om "jag" skulle bli den lyckliga vinnaren så skulle hag vilja ha rosa hjärta & sen med 2 brickor. På brickorna ska det stå Mathias (sambon) & Majken (dottern) för dom står mig närmast mitt hjärta & dessutom älskar jag dom.

Har även länkat om din tävling: http://matchukgirl.blogg.se/2011/april/namnsmycke-184.html

Håller tummarna här.
Ha en bra kväll // Linda

Madde sa...

Jag är gärna med och tävlar. :)

Om jag vann skulle jag vilja ha ett hjärta som är svart med silverrand runt om.
Och jag skulle nog vilja ha fyra brickor, en där de står William på och en med hans födelsedatum och sen en som de står kärlek på och den sista skulle vara min och min sambos datum som vi blev tillsammans.

Gillar på facebook, Madelén Jansson

Kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Anonym sa...

vill så gärna vinna detta smyck i färgen röd...
namn på brickorna är r.i.p.pappa nisse r.i.p.mormor...love mattias

Linda sa...

Underbart söt tävling som jag gärna vill va med i! Jag vill ha 2 brickor där det skullle stå Noah och Saga på (mina underbara barns namn)och hjärtat skulle vara turkost denunderbaraste färg som finns. Mvh Linda

Anonym sa...

skulle vilja ha ett svart hjärta och tre tags där det skulle stå ingraverat kärlek,tro,glädje

helene ljungberg
englan1975@passagen.se

MissNomore sa...

Kul tävling!

Skulle vilja ha ett svart hjärta och tre brickor vart det skulle stå min underbara hunds namn HEIKE, LUNDEHUND och KÄRLEK
Är redan med i Carolines Smyckeskrin och har gillat/delat på FN...

Gabriella sa...

Om jag vann så skulle jag ha tre brickor. På dem skulle det stå Sookie, Elvis och Johannes. Hjärtat skulle vara svart. Givetvis har jag både gillat sidan och lagt in en blänkare i min statusrad med länken.

Hanna sa...

Håller tummarna att jag vinner detta fina halsband! :D

Isåfall vill jag tre brickor & ett ljusrosa hjärta. På brickorna ska det stå Moa, Max (mina älskade barn) samt Mattias (min älskade sambo).

Jag gillar redan Carolines smyckeskrin på facebook! (Hanna Ericsson). Tipsar om tävlingen på fb!

Camilla sa...

Ååå precis ett sådant halsband som jag länge suktat efter! Så det är självklart att jag vill vara med och tävla =D

Om jag vinner vill jag ha ett svart hjärta och två brickor. En där det står ANDERS och den andra ska det stå LAVA.

Har länkat till tävlingen på min blogg och är även med i FB gruppen under namn Camilla Pålsson.

Håller tummarna!! =D

calla2000@hotmail.com

Lina sa...

Vilken bra tävling, jag har tittay läääänge efter ett liknande smycke.

Om jag vann skulle jag vilja ha ett lila hjärta med två brickor där det skulle stå Lucas och Claude på.

Jag länkar till min blogg: http://linasdag.blogspot.com/

Lina

Gisela sa...

Självklart vill jag vara med och tävla om ett jätte fint halsband :)

Om jag vann skulle jag vilja ha ett rött hjärta och två brickor som det ska stå NIKE och PATRIK. Jag har länkat till tävlingen på min blogg och delat till mina vänner på facebook.

moren-88@hotmail.com
www.mammatillnike.blogg.se

Emelie-onthego sa...

Jag skulle jättegärna vinna ett sånt här halsband! Dottern är för liten för att ge presenter på mors dag, så det här skulle jag ju kunna få från henne då :)
Skulle vilja ha Elina på ena brickan och Fredrik på andra brickan. Hjärtat skulle vara ljusrosa.

Kattis sa...

Jag har varit på gång att ge just ett sånt här halsband till min syster.
Så....ett turkost hjärta och tre brickor. Det skulle stå Sammy, Emil och Elias - hennes tre söner varav endast två av dem finns kvar hos oss. <3
/ Katarina

kali_iujit@hotmail.com

har länkat till tävlingen på min blogg.
www.hosmig/bloggplatsen.se

Anna sa...

Så jättefint! Om jag vinner så vill jag ha ett rött hjärta och 4 brickor med namnen Lisse, Tony, Anna och Jimmy - vilket är jag och mina syskon varav Tony är i himlen så syskonringen är inte hel längre...
MVH
Anna
anna.landa@telia.com

Maria sa...

Full pott till mig ;)
Om jag vinner vill jag ha ett svart hjärta och 3 brickor med namnen Amanda, Alexandra och Angelina på, det är mina älskade barn!

Unknown sa...

Åååå så fint halbandet var,jag har så länge velat he ett namnsmycke å detta var otroligt fint. Om jag skulle ha lyckan att vinna så skulle jag vilja ha ett lila hjärta med två brickor Daniel( min sambo) och Isabelle våran älskade dotter :)
Jag fyller 30 idag så det skulle vara en super fin present;)

MVH / Sandra
sandra.v.a@bornet.net

Anonym sa...

Jag deltar gärna i sista minuten!!
Ett mörkrött hjärta med en bricka med min dottersnamn på önskar jag mig ifall jag vinner :)
Camilla
camillaolund@gmail.com

Camilla sa...

Hejsan!
Är det inte draget någon vinnare i denna tävling ännu eller är det jag som har missat det?

//Camilla

Amanda sa...

Jag skulle gärna vilja ha ett vitt hjärta och 2 brickor.
på brickorna skulle det stå mina 2 barns namn :D
amandanyman96@hotmail.com

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos