Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 9 april 2011

I BARNENS PÅSKÄGG

I år blir det nog olika musikinstrument i barnens påskägg. Förra året fick Amanda ett munspel i sitt och det var det mest intressanta, hon struntade helt i godiset. Så trots att det kommer bli himla högljutt här hemma då båda skitungarna lär spela i kör så är det så mycket bättre att ge än massa godis. Viktigt att barnen får träna sina musikaliska sidor :-)

Andra anledningen att flöjt, maraccas, munspel och handbjällra passar i påskägget är för att priserna inte är så farliga heller. Allt detta ovan kan man köpa på Åhléns och kostar mellan 59-89:- Sen att dom är gjorda i dessa lekfulla färger är ju ett himla plus oxå!

Vad lägger ni i era barns påskägg?


bloglovin

3 kommentarer:

Johanna - Bf 10 September ♥ sa...

Bra idé att lägga instrument i påskäggen! :) Själv har jag inga barn än & lär inte få nått påskägg själv heller för den delen. Tror jag ska unna mig en liten godisbit från påskhönan ;) Kram

Andreas sa...

Blir inget dåligt påskägg det där :)

Petra - Mamma till Kevin och Nathalie sa...

Superkul :)
Vi lägger lite allt möjligt i Kevin, godis, bilar och kanske något klädes plagg :)
Nathalie kommer få majskrokar och någon rolig leksak :)

Lite godis tycker jag man faktiskt ska lägga i påsäggen till barnen, det är ju lite det som är påskägg :)

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos