Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 10 april 2011

25% I RABATT HOS LINDEX

Lindex Shop Online - Pyjamas


Lindex Shop Online - Joggingbyxa


Idag är sista dagen ni kan handla ALLT på babyavdelningen till 25% i rabatt hos Lindex. Här ovan är mina två favoriter som jag gärna köper till Alvin! Pippi pyjamasen är ju helt underbar! Sen trots att byxorna är ren och skär kopia av Gangstar´s byxor så tycker jag dom är riktigt snygga. Snyggt att matcha med en blå eller röd tröja :-) Klicka på bilderna för att komma direkt till Lindex shop!

bloglovin

0 kommentarer:

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos