Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
söndag 10 april 2011

TILL ASPUDDSPARKEN



Idag har vi planerat ett besök till Aspuddsparken som är en liten djurpark med hästar, kaniner, får, getter, hönor m.m. som barnen får klappa och titta på. Med Amanda har vi varit iväg flera gånger dit men för Alvin är det premiär! Jag tror han kommer att tycka det är superspännade med alla djuren, hihi..


Det finns även gungor, klätterställningar och sandlådor för barnen där så med all säkerhet kommer vi ha nöjda barn efter besöket dit. :-)


bloglovin

1 kommentarer:

Martina sa...

Javisst ja, dags att gå dit igen nu!
Jag och dottern brukade gå dit men vi har inte varit där i år.
Ska bli kul att se hur sonen (snart 10 månader) reagerar på djuren!
Hoppas på fint väder i veckan så ska jag nog ta mig dit.

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos