Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
lördag 30 april 2011

BARA FÖR ATT INFORMERA...

Det är nu fjärde dagen i rad som jag har en fruktansvärd huvudvärk. Det sitter i mitt högra ögonbryn och bara pulserar.. helt öm och alldeles röd. Somnade med värk och välkomnade den nya dagen med att den fortfarande satt kvar.

Sist jag gick på diet reagerade inte min kropp så här - måste ha och göra med att jag är förkyld samtidigt. Jag har bytt ut alla mina måltider mot NOKA måltidsersättning i fyra dagar nu, har ätit grönsallad ett par gånger samt wokade grönsaker. Men annars endast druckit pulverdiet från NOKA. Jag behöver ingen annan mat eftersom det mättar så sjukt bra!

Och nej.. - jag glömmer inte att dricka massvis med vatten!

Idag ska jag faktiskt äta lite oxfilé, men jag hoppar gratängen och äter lite rotfrukter till istället, lika gott med morötter och palsternacka! man lär sig att uppskatta mat på ett helt annat sätt då man går på diet ;-)

Nej, måste städa nu och sen förbereda för kvällens middagsbjudning! Ha en härlig valborg alla!

Btw - har hört att flera har svårt att kommentera, är det så? Maila gärna eller skriv i min facebookgrupp!

bloglovin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Iom dieten rensar du säkert kroppen på socker o har minskat intaget av de, de som kroppen kanske är van vid som intag. De är en process som sker, ät järn.. Messmör, leverpastej ( light ) ,leverbiff.. Eller köp tabletter som ersätter.hjälper till kroppen med omställningen. Lycka till kram!

Martina sa...

Men om du är öm och röd över ögonbrynet så kanske det är något annat än vanlig huvudvärk?!

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos