Om mig

Namnnappen.se

Vill du gå på bloggevent?

Inova Design

Arkiv

Blog Archive

FÖLJ MIN BLOGG

MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin MUPPSAN - Mamma till Sessan Amanda och lillprinsen Alvin bloglovin
Använder Blogger.
torsdag 7 april 2011

VIDEOKLIPP - BLONDINBELLA




Igår var jag och min kollega på ett "event" om Kvinnligt företagande där Isabella "Blondinbella" Löwengrip föreläste om entreprenörskap. Mina fördomar om denna unga Stureplan´s tjej är som helst bortblåsta - vilken jäkla grym brud! Alla pengar hon har tjänat är hon verkligen värd och den som tror att hon är en bortskämd blåst bimbo - ni har FEL!


Inspirerad och taggad till tusen och med tips från självaste Blondinbella gick vi därifrån med. :-) Efter föreläsningen bjöds det på buffé, skumpa och vin. En otroligt bra kväll hade vi!


Nu ska jag skynda vidare, möte inne på Karlaplan med Katrin, sen jobb jobb jobb hela dagen lång. Men det är sååååå KUL :-) Allt hårda slit ger verkligen mödan lön, eller nåt sånt, haha..


bloglovin

1 kommentarer:

Therese sa...

Jag gillar blondinbella väldigt mycket. Ser fram emot hennes tidning som bör komma nästa vecka?

Video

Bloggminglet 2012

Dreggellappar.se

Bonde of Sweden

Simskola i Sthlm/Malmö

Crocs

IoB-butiken

Nova Star

Videos